mackfame

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Mack Fame - 28 februari 2013 21:26

     

Dom har varldens sotaste far pa garden. Ah skrattar varenda gang jag ser denna stora lurvtuss springa omkring. Hon ar radd for de flesta men foljer numera efter mig som en hund, haha. Kanske for att hon vet att jag ger henne applen och morotter? Sot ar hon i alla fall.


Det roliga, udda och galna med faret ar att hon tar min hasts mat. Han ar sa sjukt snall att han bara backar undan for ett litet FAR?! Jag tror han gillar henne ocksa. Han nosar glatt pa henne och tittar garna pa da hon ater hans mat. :S Sa maste passa honom da han ater annars skulle han ju tyna bort.  Skulle er/era hast/hastar lata ett far ta dens/deras mat?


Mack ar sa lag i rangen att om tva hastar borjar braka springer han i motsatt rikting det snabbaste han kan. Eller ar han smart och helt enkelt inte bryr sig? Jag har da aldrig sett en hast som honom forut. Han vill inte braka, inte ens med ett far.   


Dom har aven en shafer-valp (10 manader) som ar busigare an busigast. Hon vet att jag alltid leker med henne sa varje gang jag kommer till garden skriker hon rakt ut?! och flyyyger pa mig. Idag fick hon folja med nar jag & Mike fixade stallet osv. Hon for runt som en vilvervind i halmen.


Tyvarr blev det bara hastiga bilder idag eftersom jag hade galet brattom. Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall!   



/ Alvina 



Av Mack Fame - 28 februari 2013 19:34

   

En ofrivillig vilodag skulle jag saga. Jag har jobbat hela morgonen/dagen/kvallen sa jag akte till Mackis tidigt imorse. Dom hade precis blivit utslappta da jag kom dit. Gick forbi hagen och sag att Mackis va laaangt borta pa andra sidan med sina ''polare''. Jag trodde inte att han skulle pallra sig hela vagen till mig da jag ropade men det gjorde han :) Fina killen!


Ikvall ska vi aka till London annars hade jag garna tranat Mack da istallet MEN min pojkvan har kopt en ny bil.. och ni vet ju hur killar ar.. *suck* Dom kan inte vanta da inte!    


/ Alvina.

Presentation


Välkommen till Mack Fames blogg!
Här får ni följa med hans resa i livet tillsammans med matte Alvina. Vi har nyligen flyttat till England. Hoppas ni kommer trivas!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards